Followers

Tuesday, October 4, 2011

bukan aku yang bersalah

bersalahkah aku? bersalah ape yer?

apa yang olin merepek nie?



tak lah.

olin tak merepek pun. nie kisah benar yang perlukan pendapat semua.

bersalahkah jika kita jatuh cinta pada seseorang yang merupakan

sahabat baik kekasih kita sendiri?

kita tak pernah nak menjangka,

pertemuan selama dua hari itu membibitkan rasa cinta.

 bukan sahaja bertepuk sebelah tangan,

malahan si dia juga turut sama menyimpan rasa.

salahkan itu semua?

layanan yang diberikan oleh "dia"

terlalu berbeza,

tertalu istimewa

mudah sekali menguntumkan senyuman.

terlalu rasa bahagia.

namun rasa kasih terhadap yang lama masih bertahta di jiwa.



6 comments:

Popoi said...

popoi jtuh cinta ngn kwn baik popoi,, n now berlaku something,, dh kurenggg rapat dah,, rugi tau~~ +__+

olinolina said...

rugi mcm mana tu popoi..emm masalah sekarang nie, jatuh cinta dengan kwn baik boyfriend sendiri

IntaNBerliaN said...

akak xtau nk komen pe.. tp mcm xsyokla.. nanti tlh memecah belahkan hubungan persahabatan bf adik n kwn dia tu..

snang cite gini la, adik bayangkan jika adik berada di tempat bf adik tu.. apa perasaan adik bila, couple adik buat kt adik gitu..

p/s : ini skadar pndapat akak, jika terguris sorry yer dik ;-)

olinolina said...

thanks kak.

emm kalo bf sya wat mcm tu, maunya sya cincang diorng lumat.hehehe.emm saya cuba untk bermunasabah diri...

siti kektus said...

err. kalau dah ada boifie, baik tak pyah kot. nanti lain pulak jadinya kan.

kalau diri mmg single mingle, ok kot terima kawan baik tu. ;)

olinolina said...

thanks siti kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...