Followers

Thursday, July 28, 2011

AkU nAK cERiTa nIE


sejak bercuti 4 bulan nie, aku ada rutin harian baru...

korang nak tahu apa rutin harian aku???


 huhu mencabar ooo rutin harian aku ni.

kira kalau orang yang xsabar tu

dah lama jadi gila..

xpelah biar aku cite apa rutin harian aku tu


sebeno benonya

setiap hari aku kena nyanyikan lagu..

untuk si comel yang tersayang

lagu (bapa ku pulang)
aku pun xtau tul ke x tajuk nie

kira lirik dia mcm nie:

bapaku pulang dari kota

bapaku belikan kereta

kereta kecil warna merah

boleh ku bawa ke sekolah...

pom pom pom

pom pom pom

kereta kecil ku berbunyi

marilah adik mari naik

boleh ku bawa jumpa nenek

hehehehe


nasib baik la xhujan kan..

sebab suara aku???

alahai

xsedap langsung.

abg aku selalu gelak bila aku menyanyi.

padahal,

aku nyanyi tu untk ank dia.

syg punya pasal

aku harap sume tu akan jadi memori untuk mikhail bila besar nanti

ingat la acik ni..

sekian LAH YE....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...