Followers

Tuesday, July 26, 2011

NASUHA HERB, MUAR...MENGAJAR ERTI PERSAHABATAN

aktiviti last kat UiTM Shah Alam...aku dengan kawan, join aktiviti kat Nasuha Herb Camp..seronok x
terkata..walaupun penat, sebab aktiviti dia ala2 BTN, tapi sebab  semangat persahabatan...semuanya jadi
sesuatu yang terindah



tengah tunggu bas..huhu.sempat lagi bergambar...biasala..abadikan setiap detik bersama
sebab lepas nie masing-masing dah nak bawa haluan tinggalkan bumi UiTM yang tercinta nie


tunggu bas punya la lama...sempat la dua tiga kali posing..walaupun panas masa tu.


pintu gerbang Daerah Muar...first time sampai sini..huhu.


nie dah start aktiviti kat Nasuha Herb..mendaki bukit..huh letihh..naik semput aku


semangat berkobar-kobar nak turun ke tasik...tp sebenarnya aku seorang yang takutkan air...turun sebab
terpaksa..hehe.kalau ada buaya dalam tasik tu mcm mana???

terjerit-jerit aku bila dah turun...takut sangat..tambah2 bila kena apungkan diri...tapi bila dah tau teknik yang betul, best gak ooo...sampai aku xnak naik ke atas...kat sini la aku mula belajar berenang...sebab selama nie bila nak berenang, aku cari tempat yang cetek dan ada batu ja...nak tau nape?? sebabnya aku merangkak je kat dasar tu..huhu

nie time malam...nak pergi dinner..malam kotak2...


dengan classmate yang paling kreatif and talented...nana, spaggeti kau sedap..


macam primadona kan?? ala2 diva gitu..


nie la kami..budak2 fakulti masscom.


dengan my best classmate, merangkap partner dalam group assigment...thanks for everything..


hari terakhir di Nasuha..aktiviti merempuh halangan...semua halangan aku xlepas pun.hehe


muka yang ceria untuk memulakan 10 ribu langkah bersama shell


10 ribu langkah...sampai tapak kasut aku tercabut..nasib ada sandal extra..kalau x??


hari terakhir, berkunjung ke rumah anak2 yatim Muar...kenangan terindah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...