Followers

Tuesday, July 26, 2011

how nice if life is always happy


kan bagus kalau aku seceria ni..hihi..

ketawa je setiap hari.

hemm tapi nanti orang kata gila lak kan..

tapi semua tu mustahil untuk minggu nie...

 apa boleh buat, masalah tu aku sendiri yang cari...

tapi semua tu bukan kehendak aku.

kira mcm aku nie mangsa keadaan la.

kadang2 terlalu banyak duka kat hati nie.

my mom selalu cakap yang aku nie suka sangat simpan segala masaalah.

memang betul pun..sebab apa tau???

sebabnya bila aku bagitau mama, akan hebohlah satu rumah 

dengan masalah aku.

tu yang aku xsuka tu..baik ja aku simpan ja kan...

hemmm

tadi  aku terasa hati ngn mama..

yelah aku nak naik motor, dia marah. sebabnya???

sebabnya aku xde lesen motor...

yang peliknya sebelum nie kalau aku balik kampung, aku ke hulu ke hilir naik motor,

siap dia sekali membonceng ke sana ke mari,  xpe pun....kali nie nak larang pulak...

owh i know..nie mesti sebab adik dah ada lesen..

tu yang mama berpaling tadah tu...hmmmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...