Followers

Friday, August 5, 2011

5 perkahwinan terpelik di dunia...

sekarang nie ramai yang dok bercadang nak berkahwin kan..

so aku nak kongsi la sikit tips tentang majlis perkahwinan 

untuk korang.

.kot2 la kan korang berminat.

aku gerenti,

kalau korang guna idea nie

mesti korang akan terpopular punya

maybe dpt mengalahkan publisiti perkahwinan memey kot..

ok2 xmau nak merepek lagi, meh cek nak habaq mai



NO 1





Ellie Barton dan  Phil Hendicott berkahwin ssecara berbogel, gila sungguh…. Perkahwinan ini dihadiri seramai 250 orang tetamu. Kiranya perkahwinan ini paling jimat la, sebab kos pakaian diorang tak mahal pun, cuma telanjang modal pakai diorang… Memang pelikkan tapi ia benar-benar berlaku.

NO 2

Perkahwinan kedua antara Jeroen dan Sandra Kippers yang berkahwin  di atas platform Bung-jump setinggi 160 kaki… Tetamu yang hadir pada majlis ini seramai 20 saja. Faham-faham la atas tu mana la boleh naik ramai-ramaikan. Cuma keluarga terdekat kedua-dua pasangan saja yang datang.



No 3

Perkahwinan ini berlaku di Guangzhou, China. Tengok la betapa panjangnya gaun dia. Berapa ramai la pulak yang nak kena ikut belakang sebab nak pegang gaun tu saja.





No 4

Perkahwinan ini dilangsungkan di pusat beli belah, depan rak kasut plak tu. Macam dah takda idea lain saja ni.



No 5
Perkahwinan antara Groom Xiao Wang dan Xiao Liu di  Chongqing, central China. Pengantin lelaki telah membelanjakan kesemua wang setahun gajinya untuk perkahwinan ini. Jumlah bunga ros yang digunakan untuk menghiasi kesemua kereta berjumlah 99,999,   korang bayangkan lah banyak mana.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...