Followers

Friday, August 5, 2011

mungkinkah kamu akan pergi?



dah dekat seminggu kita langsung xbertegur sapa..

hubungan kita tak lagi seperti dulu...

kita tak seceria,juga  tak sebahagia dulu.

kenapa semua nie berlaku??

hati nie sebak

hati nie pilu

meronta2 untuk tahu di mana awk

 bagaimana pula dengan kesihatan awk?

semua tu bermain di fikiran.

ramadhan ini sepi tanpa awk

saya tahu saya yang bersalah.

saya biarkan awk menunggu saya di situ

tapi bukan niat saya untk membuat awk tertunggu.

hanya Allah sahaja yang tahu

mengapa saya 

diam membisu

kepada awk,

mungkinkah ini takdirnya

bahawa tiada jodoh diantara kita??

namun

semua itu xkan saya relakan

kerana hakikatnya,

hati ini terlalu menyayangimu

wahai marwin ku


p/s kalau abg baca, abg msg syg yer...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...