Followers

Tuesday, August 23, 2011

Segmen di mana anda beraya pada tahun ini bersama phat corner



tahun nie aku beraya kat kedah..

dekat sebuah kampung di pekan yang serba membangun.

nama kampung tu unik tau

kg kobah

lagi uniknya,

alamat tempat nie adalah kota sarang semut..

xtau la daripada mana datangnya semut tu.

nyamuk banyak la aku rasa.

masyarakat kat kg nie akan ziarah menziarahi dari rumah ke rumah

semua rumah takkan terlepas daripada di serang

kecuali lah ada yang letak papan tanda di pintu rumah

(awas harimau garang)

hehehe

banyak kenangan kat sini,

dengan arwah abah

hemmm

mak aku la orang yang paling sibuk sekali waktu raya.

harap-harap tahun depan aku beraya berdua lak yer..tapi xmau balik rumah mertua.hehehe.

kalau kena balik, mak aku kena ikut sama.(leh ker)

emmm

untuk korang,

selamat hari raya aku ucapkan.

mai la rumah yer.

tapi,

jangan ramai-ramai,

takut roboh.

nie aku ada tag 3 org yg bertuah 





2 comments:

Admin said...

tq sebab join segmen phat...phat ada jugak ke kedah tapi x pernah sampai lagi kota sarang semut hehe..anyway selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir batin ;-)

olinolina said...

welcome..ok nanti bila2 g kedah g la cari kota sarang semut..jgn lupa bawak ridset ok...emm selamat hari raya jgk olin ucapkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...