Followers

Monday, August 22, 2011

SEGMEN HIRA: AKU RETI MEMASAK, KAU RETI?



bila lihat jer segmen nie, rasa mcm best plak.

sebab tu olin join

olin memang suka memasak. sebab apa yer? sebabnyer mudah jer.

pertama sebab nak mkn la kan..kalau xpandai masak sampai bila orang lain nak tolong masakkan.

yang kedua sebabnya satu hari olin akan bersuami,

mestilah perlu masak untuk dia.hehehe

yang ketiga ialah disebabkan untuk mengelakkan serangan daripada cik teh (mak aku la)

yela kalau xtlong dia msk, 2 hari 2 mlm dia berleter..siap bagitau kat jiran2 lagi.

sebabkan tu sume la menjadikan olin seorang yang boleh diharap di dapur.

antara yang paling suka masak ialah 

asam pedas,

gulai,

dan 

masak kicap

korang pandai masak tak? kalau korang pandai, meh la join.

klik kat banner kat atas tu yer.



5 comments:

hira said...

fuhhhhhh.. dia reti masak gulai dengan asam pedas la! hebatnya. ehem ehem. ni dah boleh jadi isteri orang dah ni. haha :D congrates!

by the way, thanks for joining~ :)

p/s: reti masak tempoyak tak? hehe

olinolina said...

welcome...tempoyak eh...emmm. ada doyan leh jer.hehehe

Mrs. Farhan said...

sedapnya asam pedas. kecur air liur. =P

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html

olinolina said...

hehe..awk lagi teror...

Panggil aku Han said...

wah asam pedas..fevret tu..huhu..

http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/08/aku-reti-masak-kau-reti.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...